Już dwa lata później otwarto filie przedsiębiorstwa w Niemczech, Francji i USA, a jego przedstawiciele działali na pięciu kontynentach. W 1910 roku 15% osób zatrudnionych przez firmę SKF pracowało poza Szwecją; dwadzieścia lat później odsetek ten wzrósł już do 66%. Zapotrzebowanie na produkty skandynawskich specjalistów było tak ogromne, że na początku lat 20. fabryki SKF wytwarzały rocznie ponad 6.5 miliona łożysk stożkowych, wałeczkowych i baryłkowych. Dzięki inwestycjom w zaplecze badawczo-technologiczne naukowcy firmy bezustannie ulepszali jej wyroby i odkrywali nowatorskie rozwiązania – w 1940 roku wynaleziono łożysko kulkowe skośne, a siedem lat później stosowana w laboratoriach SKF formuła obliczania trwałości łożysk stała się światową normą przyjętą przez organizację ISO. Obecnie roczne obroty koncernu przekraczają 60 milionów koron, a łożyska tej marki montowane są między innymi w pojazdach produkowanych przez korporacje Daimler, Isuzu oraz Honda. Oprócz łożysk stosowanych w silnikach, układach napędowych czy zawieszeniach firma SKF wytwarza także uszczelki, produkty smarne, elementy elektryczne i wysokojakościowe zestawy naprawcze dla samochodów marek europejskich, azjatyckich i amerykańskich.