Szkolenia Castrol

Castrol to jedna z największych legend szos i torów wyścigowych, producent wiodącej marki olejów syntetycznych Castrol EDGE Titanium FST™. Oficjalny Partner Mistrzostw Świata FIFA 2014. Od roku 2001 w wyniku globalnego połączenia marka Castrol należy do Grupy BP.

Wyślij wiadomość do producenta

Castrol jest jednym z największych na świecie producentów olejów silnikowych i środków smarnych. Produkty marki Castrol powstają w oparciu o analizy, zaawansowane technologie i innowacje. Od 2010 roku Castrol Polska wraz z BP Polska wchodzą w skład BP Europa SE z siedzibą w Hamburgu, Spółki zarządzającej działaniami na wszystkich rynkach BP w Europie Centralnej. Castrol od zawsze kładzie nacisk na opracowywanie środków smarnych, których jakość przewyższa produkty konkurencji.

W tym celu stworzył zaawansowane centra technologiczne, działające w Wielkiej Brytanii, a także w Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Japonii, Indiach i Chinach. Castrol posiada dostęp do wszystkich typów baz oraz dodatków olejowych, dzięki temu do każdego z produkowanych przez siebie środków smarnych może dobierać najlepsze bazy i dodatki z całego świata. Dzięki swoim osiągnięciom i ponad 115-letniej praktyce w oferowaniu produktów najwyższej jakości Castrol jest dzisiaj największym na świecie specjalistą w produkcji środków smarnych, płynów technologicznych i eksploatacyjnych.

Dostarcza produkty dostosowane niemal do każdego rodzaju pojazdów, a najbardziej wymagającym kierowcom oferuje wiodący produkt, olej Castrol EDGE z nową technologią Titanium FST (Fluid Strength Technology). Więcej informacji na temat produktów marki Castrol można znaleźć na stronie: „Właściwy olej”. Partnerstwo z wiodącymi koncernami motoryzacyjnymi jest integralną częścią strategii biznesowej firmy. Z Castrol współpracują m.in grupa VW, BMW, Honda, Ford, Volvo, Lamborghini, DAF czy MAN.

Co-engineering pozwala na opracowywanie środków smarnych równocześnie z silnikiem lub przekładnią, do której ma służyć. Prace nad olejem wzmocnionym tytanem, Castrol EDGE Titanium FST rozpoczęto 7 lat przed ich premierą, tak aby osiągnąć optymalne parametry, dostosowane do przyszłych rozwiązań technologicznych stosowanych w silnikach samochodów osobowych. Partnerstwo z wiodącymi koncernami motoryzacyjnymi jest integralną częścią strategii biznesowej firmy. Z Castrol współpracują m.in grupa VW, BMW, Honda, Ford, Volvo, Lamborghini, DAF czy MAN. Co-engineering pozwala na opracowywanie środków smarnych równocześnie z silnikiem lub przekładnią, do której ma służyć. Prace nad olejem wzmocnionym tytanem, Castrol EDGE Titanium FST rozpoczęto 7 lat przed ich premierą, tak aby osiągnąć optymalne parametry, dostosowane do przyszłych rozwiązań technologicznych stosowanych w silnikach samochodów osobowych.

Jako aktywny sponsor wydarzeń sportowych, marka Castrol wielokrotnie zdobywała tytuły mistrza świata wyścigów serii Formuły 1 lub rajdowych mistrzostw świata serii WRC. W 2011 roku trzy zespoły Volkswagena wspierane przez markę Castrol zdobyły trzy pierwsze miejsca w legendarnym Rajdzie Dakar. W 2013 roku, w pierwszym sezonie startów, zespół VW Racing, w barwach marki Castrol, zdobył rajdowe mistrzostwo świata (WRC) w kategorii producentów oraz tytuły mistrza i drugiego wicemistrza dla załóg startujących VW Polo R WRC.

W Polsce marka Castrol sponsoruje wydarzenia motoryzacyjne oraz zespoły i zawodników indywidualnych. Sztandarowym projektem sportowym w 2014 roku jest Volkswagen Castrol Cup. W barwach marki Castrol jeżdżą m.in.: rajdowiec Maciej Oleksowicz, rekordzista Polski na dystansie ¼ mili Grzegorz Staszewski, mistrz Polski w drifitingu Paweł "Troll" Trela, drifter Bartosz Ostałowski, stunter motocyklowy Hubert Raptowny oraz dwoje zawodników VW Castrol Cup: Małgorzata Rdest i Jan Kisiel. Od 2008 roku Castrol sponsoruje piłkę nożną i jest Oficjalnym Sponsorem Mistrzostw Świata FIFA 2014.

Globalnym ambasadorem projektu piłkarskiego w 2014 roku jest Neymar. Od 2010 roku polskim ambasadorem marki Castrol i jej projektu piłkarskiego jest Jerzy Dudek, którego wsparcie merytoryczne przyczyniło się do popularności takich narzędzi do analizy gry piłkarzy jak Castrol EDGE Calculator czy Castrol Index. W 2012 roku Jerzy Dudek wystąpił w filmie dokumentalnym „Castrol EDGE przedstawia: Ronaldo przetestowany do granic” oraz wspólnie z psychologiem Pawłem Habratem napisał poradnik pt. „Pod presją: Jak wytrzymałość psychiczna pozwala zwyciężać”, której mecenasem była marka Castrol EDGE.

Kalendarz szkoleń

Brak nadchodzących szkoleń

Wszystkie szkolenia na rok szkolny 2017/2018 już się odbyły.
Kalendarz szkoleń na nadchodzący rok szkolny zostanie opublikowany 20 lipca 2018 roku.

Kontakt z producentem

Wypełnij formularz

Administratorem danych osobowych jest Inter Cars S.A., ul. Powsińska 64, 02-903 Warszawa, tel. 801 80 20 20, sekretariat@intercars.eu. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się pod adresem iod@intercars.eu

Podanie danych jest dobrowolne i jest warunkiem udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie, a ich niepodanie uniemożliwi udzielenie odpowiedzi. Dane będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie (podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes administratora) oraz ustalania i dochodzenia ewentualnych roszczeń (podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes administratora).

Dane będą przechowywane przez okres: do czasu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie, przedawnienia ewentualnych roszczeń oraz wymagany właściwymi przepisami prawa (np. przepisami o rachunkowości).

Każdej osobie przysługuje prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz ich przenoszenia. Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora, a także sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na potrzeby marketingu.